Hernieuwd mediapartnerschap met KNKV

Ook de komende drie jaar zullen Yellow Jersey en het KNKV samenwerken op het gebied van marketing en communicatie. Sinds de oprichting van Yellow Jersey in 2017 is er een mediapartnerschap tussen beide partijen. Tim van Peppen tekende deze week met KNKV-directeur Henry van Meerten de hernieuwde samenwerking.

In de afgelopen twee jaar was Yellow Jersey onder andere verantwoordelijk voor de gehele contentproductie voor Korfbal.nl, waar videoproducties rondom TeamNL Korfbal, maar ook alle Korfbal Leaguesamenvattingen onder vallen. Daarnaast is het datagedreven sportmarketingbureau uit Utrecht ook al jaren betrokken bij de ticketmarketing voor de grote evenementen; de Korfbal Challenge en Korfbal Leaguefinale.

KNKV-directeur Van Meerten: “De samenwerking bevalt ons erg goed. We zetten goede stappen op dit vlak en zijn door deze verlenging in staat om dit verder uit te bouwen.” En ook Van Peppen vond het de afgelopen periode lekker gaan: “We zijn zelf korfballers en dragen graag ons steentje bij aan de ontwikkeling van de sport. We hebben al veel moois mogen doen en kijken uit naar de verdere samenwerking.”

Foto van Tim van Peppen

Tim van Peppen

Tim is oprichter van Yellow Jersey en houdt zich dagelijks bezig met creatieve concepten voor diverse opdrachtgevers.