Yellow Jersey werkt samen aan nieuwe tool; FUSE

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Yellow Jersey is als sportmarketingbureau inmiddels geen onbekende speler meer in de markt. Steeds meer bedrijven weten ons te vinden en voor hen zetten we graag op succesvolle wijze onze diensten in. Daarnaast hebben we ook samenwerking op poten gezet met de twee Utrechtse bedrijven Prepr en Reversed, waarmee we  gezamenlijk een nieuwe tool ontwikkelen die het voor atleten eenvoudige maakt om samen te werken op het gebied van social media.

Onze applicatie, FUSE genaamd, zal zich focussen op de sportmarkt, waarbij we Social Media Managers willen ondersteunen om meer uit hun atleten, die vaak als ambassadeur of influencer gelden, te halen. Voor atleten zal FUSE voornamelijk zorgen voor meer relevante content en tegelijkertijd zal het de hoeveelheid tijd die benodigd is om een in een goede post te steken, verlagen.

Het streven is om in het eerste kwartaal van 2019 met een pilot te starten, waarin we de MVP willen gaan testen bij één sportorganisatie.

Meer weten over FUSE? Bezoek dan onze website.

Tim van Peppen

Tim van Peppen

Tim is oprichter van Yellow Jersey en houdt zich dagelijks bezig met creatieve concepten voor diverse opdrachtgevers.