Lean Analytics

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Als sportmarketeer werk je vaak met veel verschillende producten die je moet vermarkten. Veel van deze producten zijn te categoriseren onder één van deze vijf domeinen:

  • E-commerce (Bijv: Webshops)
  • Software as a Service (Bijv: Verenigingssoftware etc.)
  • Free Mobile App (Bijv: Standen Motor, Fan app etc.)
  • Media Platform (Bijv: Fan/nieuws platform etc.)
  • Two-sided marketplace (Bijv: Platform gevuld door sportaanbieders voor sport afnemers)

Om je product zo goed mogelijk te vermarkten is het belangrijk om binnen je marketingstrategie gebruik te maken van data. Maar hoe meet je die data? En wat is nou de belangrijkste data in iedere fase?

Lean Analytics biedt per eerder genoemd domein een perfecte handleiding. Voor iedere fase wordt uitgelegd op welke data je je moet focussen als marketeer om jouw product zo snel mogelijk te laten groeien.

Voor ons is Lean Analytics de basis van het ontwikkelen van marketingstrategieën voor te vermarkten producten binnen de sport. Een absolute aanrader dus!

Koop dit boek

Informatie

Titel
Lean Analytics

Auteur
Alistair Croll

Categorie
Marketingboeken

Jaar van uitgave
2013