Getting Things Done

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Als marketeer ben je continu bezig om meerdere ballen hoog te houden, meerdere belangen te vertegenwoordigen en tegelijkertijd resultaat te boeken. Maar hoe doe je dat, als je bijna elk moment wel gestoord kan worden door interactie met klanten, opdrachtgevers of collega’s? Het boek Getting Things Done helpt om structuur aan te brengen in jouw dynamische agenda.

Naast praktische tips, bestaat het boek van David Allen, uit veel best practices. Simpele voorbeelden waar je direct wat aan hebt, of uitgedachte methodieken waarmee je op de lange termijn resultaat gaat boeken. Dankzij Getting Things Done werken we bij Yellow Jersey met projectmanagementsystemen, die ons helpen om nooit meer taken te vergeten. Taken die nu niet urgent zijn, verdwijnen van de radar en komen op het juiste moment weer terug in zicht.

Dankzij GTD ben je niet enkel in staat om efficiënter te werken, maar krijg je ook meer ruimte om jouw creatieve geest de ruimte te bieden. Je bent niet langer bezig met lijstjes vullen, achter de feiten aan lopen en telefoontjes beantwoorden. Je bent bezig met de dingen waar je mee bezig moet zijn, met de focus die het verdient.

Heb je soms moeite om jouw to-do-lijstjes (op tijd) af te ronden. Overweeg eens om Getting Things Done te lezen en verbaas je over hoe makkelijk het eigenlijk kan zijn.

Koop dit boek

Informatie

Titel
Getting Things Done

Auteur
David Allen

Categorie
Marketingboeken

Jaar van uitgave
2015