the bucketlist -
NN rotterdam marathon
Runningdirect.nl & ASICS
opdrachtgever
Runningdirect.nl & ASICS
Dienst
Concept & creatie
Jaar
2024
the bucketlist campagne #demooiste
In aanloop naar de NN Rotterdam Marathon 2024 heeft Yellow Jersey samen met RunningDirect.nl en ASICS EMEA een campagne ontwikkeld waarin het avontuur van twee deelnemers van voorbereiding tot finish is gevolgd. Fanatieke hardlopers Anna en Rutger werden aan de hand van professionele begeleiding vanuit RunningDirect.nl en ASICS EMEA klaargestoomd tijdens een uniek avontuur. Tijdens deze sportieve uitdaging zijn Rutger en Anna voorzien van startbewijzen, de beste uitrusting van ASICS en persoonlijke begeleiding met tips en tricks van experts.
Yellow Jersey heeft het concept ‘The Bucketlist’ ontwikkeld. In dit concept volgen de kijkers de verhalen van Anna en Rutger die hun eerste marathon gaan lopen: de NN Marathon van Rotterdam. Er wordt ingezoomd op de persoonlijke verhalen en motivatie om deze marathon van hun bucketlist af te strepen.
Social video's
Yellow Jersey heeft een serie social video’s ontwikkeld die de voorbereidingen en professionele begeleiding van de deelnemers op een unieke manier vastlegt. Deze video’s laten onder andere hun eerste ontmoeting met de trainer, het uitzoeken van de perfecte hardloopschoenen en gear en hun ervaring tijdens de eerste marathon zien.
Visuele identiteit
Yellow Jersey heeft de complete visuele stijl ontwikkeld voor deze campagne. Hieronder vallen onder andere de designs en een visuele omlijsting voor de videoserie, een complete brandguide, een woordmerk, en visuele elementen en animaties.
the bucketlist -
NN rotterdam marathon
Runningdirect.nl & ASICS
opdrachtgever
Runningdirect.nl & ASICS
Dienst
Campagne, concept & creatie
Jaar
2024
The Bucketlist Campagne #demooste
In aanloop naar de NN Rotterdam Marathon 2024 heeft Yellow Jersey samen met RunningDirect.nl en ASICS EMEA een campagne ontwikkeld waarin het avontuur van twee deelnemers van voorbereiding tot finish is gevolgd.
Fanatieke hardlopers Anna en Rutger werden aan de hand van professionele begeleiding vanuit RunningDirect.nl en ASICS EMEA klaargestoomd tijdens een uniek avontuur. Tijdens deze sportieve uitdaging zijn Rutger en Anna voorzien van startbewijzen, de beste uitrusting van ASICS en persoonlijke begeleiding met tips en tricks van experts.
Yellow Jersey heeft de complete visuele stijl ontwikkeld voor deze campagne. Hieronder vallen onder andere de designs en een visuele omlijsting voor de videoserie, een complete brandguide, een woordmerk, en visuele elementen en animaties.
social content videoserie
Yellow Jersey heeft een serie social video’s ontwikkeld die de voorbereidingen en professionele begeleiding van de deelnemers op een unieke manier vastlegt. Deze video’s laten onder andere hun eerste ontmoeting met de trainer, het uitzoeken van de perfecte hardloopschoenen en gear en hun ervaring tijdens de eerste marathon zien.
visuele identiteit
Yellow Jersey heeft de complete visuele stijl ontwikkeld voor deze campagne. Hieronder vallen onder andere de designs en een visuele omlijsting voor de videoserie, een complete brandguide, een woordmerk, en visuele elementen en animaties.