Beyond Brilliance

Mizuno Field Hockey 2024

opdrachtgever

Mizuno Europe

Dienst

Concept & creatie

Jaar

2025

Beyond Brilliance

Beyond Brilliance staat voor de unieke hockeyvaardigheden van de Mizuno-atleten. De term Beyond benadrukt het streven naar buitengewone klasse, naadloos in lijn met de Mizuno merkpay-off Reach Beyond. Door te focussen op de Brilliance van elke speler onthullen we niet alleen hun indrukwekkende skills, maar ook de geheimen achter hun onderscheidende prestaties.

De campagne was gericht op het vergroten van de merkbekendheid van Mizuno en het laten groeien van het Mizuno Field Hockey Instagram-account. Daarnaast werd er ingezet op het stimuleren van interactie en engagement onder hockeyers, fans en sportliefhebbers wereldwijd.

social short content

Voor Mizuno Field Hockey creëerden we een krachtige social contentcampagne met internationale tophockeyers: Frederique Matla, Thierry Brinkman, Felix Denayer, Joaquin Menini en Miles Bukkens. De campagne richtte zich op het promoten van Mizuno-schoenen Wave Panthera 2 en Wave Leopardus en hockeykleding, waarbij videocontent centraal stond. 

Beyond Brilliance

Beyond Brilliance staat voor de unieke hockeyvaardigheden van de Mizuno-atleten. De term Beyond benadrukt het streven naar buitengewone klasse, naadloos in lijn met de Mizuno merkpay-off Reach Beyond. Door te focussen op de Brilliance van elke speler onthullen we niet alleen hun indrukwekkende skills, maar ook de geheimen achter hun onderscheidende prestaties.

De campagne was gericht op het vergroten van de merkbekendheid van Mizuno en het laten groeien van het Mizuno Field Hockey Instagram-account. Daarnaast werd er ingezet op het stimuleren van interactie en engagement onder hockeyers, fans en sportliefhebbers wereldwijd.

Beyond
brilliance

Mizuno Field Hockey 2024

opdrachtgever

Mizuno Europe

Dienst

Concept & creatie

Jaar

2024

Beyond Brilliance

Beyond Brilliance staat voor de unieke hockeyvaardigheden van de Mizuno-atleten. De term Beyond benadrukt het streven naar buitengewone klasse, naadloos in lijn met de Mizuno merkpay-off Reach Beyond. Door te focussen op de Brilliance van elke speler onthullen we niet alleen hun indrukwekkende skills, maar ook de geheimen achter hun onderscheidende prestaties.

De campagne was gericht op het vergroten van de merkbekendheid van Mizuno en het laten groeien van het Mizuno Field Hockey Instagram-account. Daarnaast werd er ingezet op het stimuleren van interactie en engagement onder hockeyers, fans en sportliefhebbers wereldwijd.

social short content

Voor Mizuno Field Hockey creëerden we een krachtige social contentcampagne met internationale tophockeyers: Frederique Matla, Thierry Brinkman, Felix Denayer, Joaquin Menini en Miles Bukkens. De campagne richtte zich op het promoten van Mizuno-schoenen Wave Panthera 2 en Wave Leopardus en hockeykleding, waarbij videocontent centraal stond. 

De campagne was gericht op het vergroten van de merkbekendheid van Mizuno en het laten groeien van het Mizuno Field Hockey Instagram-account. Daarnaast werd er ingezet op het stimuleren van interactie en engagement onder hockeyers, fans en sportliefhebbers wereldwijd.

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Wacht, voordat je gaat!
Ontvang je onze nieuwsbrief eigenlijk al?

Ontvang elke maand de laatste ontwikkelingen in je mail én maak kans op gratis tickets voor de Sportmarketing Meet-Up!

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Wacht, voordat je gaat!!!!!
Ontvang je onze nieuwsbrief eigenlijk al?

Ontvang elke maand de laatste ontwikkelingen in je mail én maak kans op gratis tickets voor de Sportmarketing Meet-Up!

Wacht, voordat je gaat!
Ontvang je onze nieuwsbrief eigenlijk al?

Ontvang elke maand de laatste ontwikkelingen in je mail én maak kans op gratis tickets voor de Sportmarketing Meet-Up!

Wacht, voordat je gaat!
Ontvang je onze nieuwsbrief eigenlijk al?

Ontvang elke maand de laatste ontwikkelingen in je mail én maak kans op gratis tickets voor de Sportmarketing Meet-Up!