Beyond Brilliance
Mizuno Field Hockey 2024
opdrachtgever
Mizuno Europe
Dienst
Concept & creatie
Jaar
2025
Beyond Brilliance
Beyond Brilliance staat voor de unieke hockeyvaardigheden van de Mizuno-atleten. De term Beyond benadrukt het streven naar buitengewone klasse, naadloos in lijn met de Mizuno merkpay-off Reach Beyond. Door te focussen op de Brilliance van elke speler onthullen we niet alleen hun indrukwekkende skills, maar ook de geheimen achter hun onderscheidende prestaties.
De campagne was gericht op het vergroten van de merkbekendheid van Mizuno en het laten groeien van het Mizuno Field Hockey Instagram-account. Daarnaast werd er ingezet op het stimuleren van interactie en engagement onder hockeyers, fans en sportliefhebbers wereldwijd.
social short content
Voor Mizuno Field Hockey creëerden we een krachtige social contentcampagne met internationale tophockeyers: Frederique Matla, Thierry Brinkman, Felix Denayer, Joaquin Menini en Miles Bukkens. De campagne richtte zich op het promoten van Mizuno-schoenen Wave Panthera 2 en Wave Leopardus en hockeykleding, waarbij videocontent centraal stond.
Beyond Brilliance
Beyond Brilliance staat voor de unieke hockeyvaardigheden van de Mizuno-atleten. De term Beyond benadrukt het streven naar buitengewone klasse, naadloos in lijn met de Mizuno merkpay-off Reach Beyond. Door te focussen op de Brilliance van elke speler onthullen we niet alleen hun indrukwekkende skills, maar ook de geheimen achter hun onderscheidende prestaties.
De campagne was gericht op het vergroten van de merkbekendheid van Mizuno en het laten groeien van het Mizuno Field Hockey Instagram-account. Daarnaast werd er ingezet op het stimuleren van interactie en engagement onder hockeyers, fans en sportliefhebbers wereldwijd.
Beyond
brilliance
Mizuno Field Hockey 2024
opdrachtgever
Mizuno Europe
Dienst
Concept & creatie
Jaar
2024
Beyond Brilliance
Beyond Brilliance staat voor de unieke hockeyvaardigheden van de Mizuno-atleten. De term Beyond benadrukt het streven naar buitengewone klasse, naadloos in lijn met de Mizuno merkpay-off Reach Beyond. Door te focussen op de Brilliance van elke speler onthullen we niet alleen hun indrukwekkende skills, maar ook de geheimen achter hun onderscheidende prestaties.
De campagne was gericht op het vergroten van de merkbekendheid van Mizuno en het laten groeien van het Mizuno Field Hockey Instagram-account. Daarnaast werd er ingezet op het stimuleren van interactie en engagement onder hockeyers, fans en sportliefhebbers wereldwijd.
social short content
Voor Mizuno Field Hockey creëerden we een krachtige social contentcampagne met internationale tophockeyers: Frederique Matla, Thierry Brinkman, Felix Denayer, Joaquin Menini en Miles Bukkens. De campagne richtte zich op het promoten van Mizuno-schoenen Wave Panthera 2 en Wave Leopardus en hockeykleding, waarbij videocontent centraal stond.
De campagne was gericht op het vergroten van de merkbekendheid van Mizuno en het laten groeien van het Mizuno Field Hockey Instagram-account. Daarnaast werd er ingezet op het stimuleren van interactie en engagement onder hockeyers, fans en sportliefhebbers wereldwijd.