Ready. Set. Summer.
Onderweg naar de zomer met Intersport
opdrachtgever
Intersport NL
Dienst
Concept & creatie
Jaar
2025

onderweg naar de zomer
Yellow Jersey is sinds 2025 marketingpartner van Intersport Nederland. Ready. Set. Summer. is de eerste campagne die we samen ontwikkelden.
Met de campagne vertellen we een verhaal dat de meeste sporters herkennen: de dagen worden langer en de temperatuur stijgt. Net als de wil om lekker naar buiten te gaan. Maak van deze zomer jouw sterkste, fitste en meest ontspannen ooit.
Deze campagne vangt precies het moment vlak vóór het buiten sporten. Wanneer je je spullen pakt, de deur uitgaat en onderweg bent naar een training of groepsles. Dat vertrekpunt vormde de basis van het campagne concept.
We tonen mensen die op weg zijn naar hun eigen vorm van fit, sterk of ontspannen. Geen On te evenaren perfectie, maar echte sporters in actie, op weg naar hun eigen manier van ‘Summer ready’.
Hiermee sluit de campagne aan bij de belofte van Intersport: sport mogelijk maken voor iedereen, ongeacht niveau of ambitie.
Bij Intersport vind je alles om echt Summer Ready te zijn.








voor iedereen in beweging
Voor deze campagne is bewust gekozen voor een multi-brand strategie, gericht op drie sportieve doelgroepen met elk hun eigen wensen.
De fanatieke performance sporter zoekt andere gear dan een veelzijdige sporter. Door te werken met drie herkenbare persona’s, qua leeftijd, leefstijl en trainingsdoel, maakten we content per doelgroep.
Geen one-size-fits-all, maar maatwerk in content, doelgroep en sportmerken.
Ready. Set. Summer.
Onderweg naar de zomer met Intersport
opdrachtgever
Intersport NL
Dienst
Concept & creatie
Jaar
2025

onderweg naar de zomer
Yellow Jersey is sinds 2025 marketingpartner van Intersport Nederland. Ready. Set. Summer. is de eerste campagne die we samen ontwikkelden.
Met de campagne vertellen we een verhaal dat de meeste sporters herkennen: de dagen worden langer en de temperatuur stijgt. Net als de wil om lekker naar buiten te gaan. Maak van deze zomer jouw sterkste, fitste en meest ontspannen ooit.
Deze campagne vangt precies het moment vlak vóór het buiten sporten. Wanneer je je spullen pakt, de deur uitgaat en onderweg bent naar een training of groepsles. Dat vertrekpunt vormde de basis van het campagne concept.
We tonen mensen die op weg zijn naar hun eigen vorm van fit, sterk of ontspannen. Geen On te evenaren perfectie, maar echte sporters in actie, op weg naar hun eigen manier van ‘Summer ready’.
Hiermee sluit de campagne aan bij de belofte van Intersport: sport mogelijk maken voor iedereen, ongeacht niveau of ambitie.
Bij Intersport vind je alles om echt Summer Ready te zijn.









voor iedereen in beweging
Voor deze campagne is bewust gekozen voor een multi-brand strategie, gericht op drie sportieve doelgroepen met elk hun eigen wensen.
De fanatieke performance sporter zoekt andere gear dan een veelzijdige sporter. Door te werken met drie herkenbare persona’s, qua leeftijd, leefstijl en trainingsdoel, maakten we content per doelgroep.
Geen one-size-fits-all, maar maatwerk in content, doelgroep en sportmerken.