dream together

Lancering TeamNL Volleybal collecties '24

opdrachtgever

Mizuno Europe, DHL en Nevobo

Dienst

Concept & creatie

Jaar

2024

In opdracht van Mizuno, Nevobo en DHL ontwikkelden we verschillende content voor de lancering van de TeamNL Volleybal Main Collection en Olympic Collection. We verzorgden met ons team de volledige productshoots voor deze nieuwe collecties en creëerden de visuals en retailadvertenties.

Olympic Collection '24

Het olympische tenue is speciaal ontwikkeld voor de Olympische Spelen van 2024 in Parijs. Het kwam niet in de verkoop, dus de lanceringsvideo van deze collectie is gemaakt met als doel om de kijker op te hypen in aanloop naar de Spelen. Het ontwerp van het shirt is gebaseerd op het shirt waarmee de volleybalmannen tijdens de Spelen van Atlanta in 1996 goud pakten. De vlammen uit dat shirt, zijn verwerkt in de Olympische collectie ’24. Deze verbinding wordt gemaakt door een visuele verwijzingen en een krachtige voice-over: ‘Inspired by the gold winning trailblazers of 1996 in Atlanta, we are ready to write history together with this unique jersey design’.

Nieuw talent centraal

1996 was ook het jaar waarin Olympisch volleybalster Britt Bongaerts werd geboren. Zij staat dan ook centraal in de video, met de verwijzing dat er nieuwe talenten opstaan. Maar de collectie is niet alleen gedragen in de zaal, ook door de Olympische beachvolleyballers. Op de meest iconische plek van Parijs, streden zij om het goud.

Uiteindelijk leverden de Spelen van 2024 geen volleybalmedailles op, maar aan de spirit van het shirt heeft het niet gelegen. The 🔥 burned brighter than ever!

Dream together

Wat het nieuwe TeamNL-shirt verder uniek maakt, is de prominente plek die verschillende volleybalverenigingen door het hele land hebben gekregen op de zijkant van het shirt, wat de onlosmakelijke band tussen topsport en breedtesport benadrukt: een shirt van dromen, een shirt dat verbindt.

In deze nieuwe collectie wordt een unieke link gelegd tussen topsport en het verenigingsleven. Aan de zijkant van het shirt zijn verenigingen uit heel Nederland afgebeeld. Deze en andere unieke elementen van het shirt hebben we terug laten keren in dit videoconcept. 

A shirt that unites

In de lanceringsvideo wordt geschakeld tussen de volleybaltopatleten en de verschillende verenigingsleden die het nieuwe, door DHL geleverde, shirt in ontvangst nemen. Het thema ‘Dream Together’ staat symbool voor zowel sportief als maatschappelijk goud. Het gevoel van ‘sportief goud’ komt terug in de sfeer van deze video. Het verwijst naar plezier en prestaties binnen en buiten de lijnen, van recreant tot olympiër. 

Het nieuwe Mizuno shirt is er net als voorgaande jaren in drie kleuren: oranje, blauw en wit. De shirts bevatten een samenspel van cirkels die niet alleen een knipoog naar de olympische ringen zijn, maar ook verbinden tussen presteren op en buiten het veld uitbeelden. Dit sluit aan op de strategie van de Nevobo, die samen met de volleybalclubs en vele andere partners aan sportief en maatschappelijk goud werken.

Main collection '24

Wat de nieuwe TeamNL Volleybal Main Collection uniek maakt, is de prominente plek die verschillende volleybalverenigingen door het hele land hebben gekregen op de zijkant van het shirt, wat de onlosmakelijke band tussen topsport en breedtesport benadrukt: een shirt van dromen, een shirt dat verbindt.

In deze nieuwe collectie wordt een unieke link gelegd tussen topsport en het verenigingsleven. Aan de zijkant van het shirt zijn verenigingen uit heel Nederland afgebeeld. Deze en andere unieke elementen van het shirt hebben we terug laten keren in de verschillende content.

Productfotografie en design

Deze collectie beschikt over verschillende producten met unieke details. Binnen onze productfotografie en designs hebben we hier extra de nadruk op gelegd. Daarnaast hebben we gewerkt met een donkere, high-end, uitgelichte setting om zowel de producten als atleten optimaal in beeld te brengen.

dream together

Lancering TeamNL Volleybal collecties '24

opdrachtgever

Mizuno Europe, DHL en Nevobo

Dienst

Concept & creatie

Jaar

2024

Yellow Jersey ontwikkelde in opdracht van Mizuno, Nevobo en DHL verschillende content voor de lancering van de TeamNL Volleybal Main Collection en Olympic Collection. We verzorgden met ons team de volledige productshoots voor deze nieuwe collecties en creëerden de visuals en retailadvertenties.

Olympic collection ’24

Het olympische tenue is speciaal ontwikkeld voor de Olympische Spelen van 2024 in Parijs. Het kwam niet in de verkoop, dus de lanceringsvideo van deze collectie is gemaakt met als doel om de kijker op te hypen in aanloop naar de Spelen. Het ontwerp van het shirt is gebaseerd op het shirt waarmee de volleybalmannen tijdens de Spelen van Atlanta in 1996 goud pakten. De vlammen uit dat shirt, zijn verwerkt in de Olympische collectie ’24.Deze verbinding wordt gemaakt door een visuele verwijzingen en een krachtige voice-over: ‘Inspired by the gold winning trailblazers of 1996 in Atlanta, we are ready to write history together with this unique jersey design’.

nieuw talent centraal

1996 was ook het jaar waarin Olympisch volleybalster Britt Bongaerts werd geboren. Zij staat dan ook centraal in de video, met de verwijzing dat er nieuwe talenten opstaan. Maar de collectie is niet alleen gedragen in de zaal, ook door de Olympische beachvolleyballers. Op de meest iconische plek van Parijs, streden zij om het goud.

Uiteindelijk leverden de Spelen van 2024 geen volleybalmedailles op, maar aan de spirit van het shirt heeft het niet gelegen. The 🔥 burned brighter than ever!

Dream together

Wat het nieuwe TeamNL-shirt verder uniek maakt, is de prominente plek die verschillende volleybalverenigingen door het hele land hebben gekregen op de zijkant van het shirt, wat de onlosmakelijke band tussen topsport en breedtesport benadrukt: een shirt van dromen, een shirt dat verbindt.

In deze nieuwe collectie wordt een unieke link gelegd tussen topsport en het verenigingsleven. Aan de zijkant van het shirt zijn verenigingen uit heel Nederland afgebeeld. Deze en andere unieke elementen van het shirt hebben we terug laten keren in dit videoconcept.

A shirt that unites

In de lanceringsvideo wordt geschakeld tussen de volleybaltopatleten en de verschillende verenigingsleden die het nieuwe, door DHL geleverde, shirt in ontvangst nemen. Het thema ‘Dream Together’ staat symbool voor zowel sportief als maatschappelijk goud. Het gevoel van ‘sportief goud’ komt terug in de sfeer van deze video. Het verwijst naar plezier en prestaties binnen en buiten de lijnen, van recreant tot olympiër. 

Het nieuwe Mizuno shirt is er net als voorgaande jaren in drie kleuren: oranje, blauw en wit. De shirts bevatten een samenspel van cirkels die niet alleen een knipoog naar de olympische ringen zijn, maar ook verbinden tussen presteren op en buiten het veld uitbeelden. Dit sluit aan op de strategie van de Nevobo, die samen met de volleybalclubs en vele andere partners aan sportief en maatschappelijk goud werken.

small_NEVOBO107911 kopie 2

productfotografie en design

Deze collectie beschikt over verschillende producten met unieke details. Binnen onze productfotografie en designs hebben we hier extra de nadruk op gelegd. Daarnaast hebben we gewerkt met een donkere, high-end, uitgelichte setting om zowel de producten als atleten optimaal in beeld te brengen.

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Wacht, voordat je gaat!
Ontvang je onze nieuwsbrief eigenlijk al?

Ontvang elke maand de laatste ontwikkelingen in je mail én maak kans op gratis tickets voor de Sportmarketing Meet-Up!

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Wacht, voordat je gaat!!!!!
Ontvang je onze nieuwsbrief eigenlijk al?

Ontvang elke maand de laatste ontwikkelingen in je mail én maak kans op gratis tickets voor de Sportmarketing Meet-Up!

Wacht, voordat je gaat!
Ontvang je onze nieuwsbrief eigenlijk al?

Ontvang elke maand de laatste ontwikkelingen in je mail én maak kans op gratis tickets voor de Sportmarketing Meet-Up!

Wacht, voordat je gaat!
Ontvang je onze nieuwsbrief eigenlijk al?

Ontvang elke maand de laatste ontwikkelingen in je mail én maak kans op gratis tickets voor de Sportmarketing Meet-Up!