Op 8 februari 2024 organiseerden wij, Yellow Jersey, de derde kenniseditie van de Sportmarketing Meet-Up
in onze thuisbasis, de Weerelt van Sport. Een interactieve middag met een kennissessie, pubquiz en netwerkborrel!
Aftermovie sportmarketing
meet-up kenniseditie 3
Aftermovie sportmarketing
meet-up kenniseditie 3
recap
kenniseditie 3
Ruim zestig sportprofessionals kwamen bijeen in de Weerelt van Sport tijdens de derde kenniseditie van de Sportmarketing Meet-Up. De middag werd geopend door gastspreker Robin van den Bergh, Head of Commerce bij CM.com. Hij nam alle deelnemers mee in de toekomst van fanbeleving en liet zien hoe je met de tools van CM.com echt meerwaarde haalt uit de data van jouw leden, fans en/of bezoekers.
De tweede spreker, Bart Meeske, Campagne Manager van de Dutch Grand Prix, illustreerde hoe deze fanbeleving in de praktijk werd gecreëerd tijdens de Dutch Grand Prix 2023. Na een boeiende vraag-en-antwoordsessie was het tijd om elkaar beter te leren kennen en de sportkennis van alle deelnemers te testen tijdens de Sportmarketing Pubquiz. Conclusie: dat zit wel goed!
Deze middag kon natuurlijk niet worden afgesloten zonder een netwerkborrel in de Sportsbar. Onder het genot van snacks en een drankje konden de deelnemers verder in gesprek gaan met elkaar. Wederom hopen wij dat iedereen naar huis gaat met waardevolle nieuwe contacten en ideeën. Tot de volgende keer!
07:15 - 07:45
Inloop
07:45 - 08:00
padeluitleg en toernooi indeling
08:00 - 10:00
padeltoernooi
10:00 - 11:00
netwerk-ontbijt
15:30 - 16:00
Inloop
16:00 - 17:00
Kennissessie
17:15 - 18:15
pubquiz
18:15 - 19:00
netwerkborrel
yellow jersey
Yellow Jersey helpt organisaties binnen de sportwereld winnen met marketing en content. Met ons creatieve marketingteam helpen wij jouw organisatie met het ontwikkelen van de beste marketingstrategieën, winnende campagnes of inspirerende content. Daarnaast bestaat ons team uit een ‘in-house’ content creatieteam. Dit team ontwikkelt vernieuwende designs, de mooiste campagnefoto’s en hoogwaardige videoproducties. Met deze unieke combinatie van marketeers en content creators helpen wij jouw organisatie met alle sportmarketingvraagstukken.
cm.com
CM.com is een wereldwijde leider in cloudsoftware voor conversational commerce die bedrijven in staat stelt om een superieure klantervaring te leveren.
Het communicatie- en betalingsplatform van CM.com stelt marketing, sales en customer service in staat om de betrokkenheid met klanten via meerdere mobiele kanalen te automatiseren, gecombineerd met naadloze betalingsmogelijkheden die de verkoop stimuleren, klanten winnen en de klanttevredenheid vergroten.
Op 8 februari 2024 organiseerden wij, Yellow Jersey, de derde kenniseditie van De Sportmarketing Meet-Up in onze thuisbasis, de Weerelt van Sport. Een interactieve middag met een kennissessie, pubquiz en netwerkborrel!
Aftermovie sportmarketing
meet-up kenniseditie 3
recap
kenniseditie 3
Ruim zestig sportprofessionals kwamen bijeen in de Weerelt van Sport tijdens de derde kenniseditie van de Sportmarketing Meet-Up. De middag werd geopend door gastspreker Robin van den Bergh, Head of Commerce bij CM.com. Hij nam alle deelnemers mee in de toekomst van fanbeleving en liet zien hoe je met de tools van CM.com echt meerwaarde haalt uit de data van jouw leden, fans en/of bezoekers.
De tweede spreker, Bart Meeske, Campagne Manager van de Dutch Grand Prix, illustreerde hoe deze fanbeleving in de praktijk werd gecreëerd tijdens de Dutch Grand Prix 2023. Na een boeiende vraag-en-antwoordsessie was het tijd om elkaar beter te leren kennen en de sportkennis van alle deelnemers te testen tijdens de Sportmarketing Pubquiz. Conclusie: dat zit wel goed!
Deze middag kon natuurlijk niet worden afgesloten zonder een netwerkborrel in de Sportsbar. Onder het genot van snacks en een drankje konden de deelnemers verder in gesprek gaan met elkaar. Wederom hopen wij dat iedereen naar huis gaat met waardevolle nieuwe contacten en ideeën. Tot de volgende keer!
15:30 - 16:00
Inloop
16:00 - 17:00
kennissessie
17:15 - 18:15
pubquiz
18:15 - 19:00
netwerkborrel
yellow jersey
Yellow Jersey helpt organisaties binnen de sportwereld winnen met marketing en content. Met ons creatieve marketingteam helpen wij jouw organisatie met het ontwikkelen van de beste marketingstrategieën, winnende campagnes of inspirerende content. Daarnaast bestaat ons team uit een ‘in-house’ content creatieteam. Dit team ontwikkelt vernieuwende designs, de mooiste campagnefoto’s en hoogwaardige videoproducties. Met deze unieke combinatie van marketeers en content creators helpen wij jouw organisatie met alle sportmarketingvraagstukken.
cm.com
CM.com is een wereldwijde leider in cloudsoftware voor conversational commerce die bedrijven in staat stelt om een superieure klantervaring te leveren.
Het communicatie- en betalingsplatform van CM.com stelt marketing, sales en customer service in staat om de betrokkenheid met klanten via meerdere mobiele kanalen te automatiseren, gecombineerd met naadloze betalingsmogelijkheden die de verkoop stimuleren, klanten winnen en de klanttevredenheid vergroten.