Reach Beyond

Videocontent Mizuno Field Hockey ‘23

opdrachtgever

Mizuno Europe

Dienst

Concept & creatie

Jaar

2023

Voor Mizuno Field Hockey creëerden we een krachtige social contentcampagne met zeven internationale tophockeyers. De campagne richtte zich op het promoten van Mizuno-schoenen en hockeykleding, waarbij videocontent centraal stond.

mizuno fieldhockey

De campagne was gericht op het vergroten van de merkbekendheid van Mizuno en het laten groeien van het Mizuno Field Hockey Instagram-account. Daarnaast werd er ingezet op het stimuleren van interactie en engagement onder hockeyers, fans en sportliefhebbers wereldwijd.


Vier videoconcepten

Voor deze campagne ontwikkelden we diverse rubrieken met meerdere rubrieken waarin Mizuno hockeyschoenen centraal stonden:

  • Short Action: Dynamische, korte video’s waarin de Mizuno-atleten hun vaardigheden laten zien.
  • Challenge: Can you beat Miles?: Atleet Miles Bukkens daagt volgers uit om zijn skills te evenaren.
  • Dilemma’s: Atleten beantwoorden dilemma’s, waarbij volgers via Instagram Stories hun eigen keuzes konden delen.
  • Motivational: Inspirerende video’s waarin de passie en motivatie van de atleten centraal staan.

 

Verhoogde interactie door design
Naast de videocontent ontwikkelden we ook toffe templates voor op Instagram story, specifiek gericht op de rubriek ‘Dilemma’s’. Zo kon Mizuno de interactie en betrokkenheid stimuleren. Volgers konden hun eigen keuzes delen en zagen later de dilemma’s van de atleten terug in video’s.


Content met tophockeyers
De content werd gemaakt in samenwerking met internationale topatleten zoals Frederique Matla, Sonja Zimmermann, Maddie Hinch, Thierry Brinkman, Felix Denayer, Joaquin Menini en Miles Bukkens. Door hun zichtbaarheid en deelname kon expliciet de verbinding gemaakt worden tussen de Mizuno-producten en de prestaties van enkele van de beste hockeyspelers ter wereld.

mizuno fieldhockey

De campagne was gericht op het vergroten van de merkbekendheid van Mizuno en het laten groeien van het Mizuno Field Hockey Instagram-account. Daarnaast werd er ingezet op het stimuleren van interactie en engagement onder hockeyers, fans en sportliefhebbers wereldwijd.


Vier videoconcepten

Voor deze campagne ontwikkelden we diverse rubrieken met meerdere rubrieken waarin Mizuno hockeyschoenen centraal stonden:

  • Short Action: Dynamische, korte video’s waarin de Mizuno-atleten hun vaardigheden laten zien.
  • Challenge: Can you beat Miles?: Atleet Miles Bukkens daagt volgers uit om zijn skills te evenaren.
  • Dilemma’s: Atleten beantwoorden dilemma’s, waarbij volgers via Instagram Stories hun eigen keuzes konden delen.
  • Motivational: Inspirerende video’s waarin de passie en motivatie van de atleten centraal staan.

 

Verhoogde interactie door design
Naast de videocontent ontwikkelden we ook toffe templates voor op Instagram story, specifiek gericht op de rubriek ‘Dilemma’s’. Zo kon Mizuno de interactie en betrokkenheid stimuleren. Volgers konden hun eigen keuzes delen en zagen later de dilemma’s van de atleten terug in video’s.


Content met tophockeyers
De content werd gemaakt in samenwerking met internationale topatleten zoals Frederique Matla, Sonja Zimmermann, Maddie Hinch, Thierry Brinkman, Felix Denayer, Joaquin Menini en Miles Bukkens. Door hun zichtbaarheid en deelname kon expliciet de verbinding gemaakt worden tussen de Mizuno-producten en de prestaties van enkele van de beste hockeyspelers ter wereld.

Reach beyond

Videocontent Mizuno Field Hockey ‘23

opdrachtgever

Mizuno Europe

Dienst

Concept & creatie

Jaar

2023

Voor Mizuno Field Hockey creëerden we een krachtige social contentcampagne met zeven internationale tophockeyers. De campagne richtte zich op het promoten van Mizuno-schoenen en hockeykleding, waarbij videocontent centraal stond.

Mizuno Fieldhockey

De campagne was gericht op het vergroten van de merkbekendheid van Mizuno en het laten groeien van het Mizuno Field Hockey Instagram-account. Daarnaast werd er ingezet op het stimuleren van interactie en engagement onder hockeyers, fans en sportliefhebbers wereldwijd.

Vier videoconcepten
Voor deze campagne ontwikkelden we diverse rubrieken met meerdere rubrieken waarin Mizuno hockeyschoenen centraal stonden:

  • Short Action: Dynamische, korte video’s waarin de Mizuno-atleten hun vaardigheden laten zien.
  • Challenge: Can you beat Miles?: Atleet Miles Bukkens daagt volgers uit om zijn skills te evenaren.
  • Dilemma’s: Atleten beantwoorden dilemma’s, waarbij volgers via Instagram Stories hun eigen keuzes konden delen.
  • Motivational: Inspirerende video’s waarin de passie en motivatie van de atleten centraal staan.

Verhoogde interactie door design
Naast de videocontent ontwikkelden we ook toffe templates voor op Instagram story, specifiek gericht op de rubriek ‘Dilemma’s’. Zo kon Mizuno de interactie en betrokkenheid stimuleren. Volgers konden hun eigen keuzes delen en zagen later de dilemma’s van de atleten terug in video’s.

Content met tophockeyers
De content werd gemaakt in samenwerking met internationale topatleten zoals Frederique Matla, Sonja Zimmermann, Maddie Hinch, Thierry Brinkman, Felix Denayer, Joaquin Menini en Miles Bukkens. Door hun zichtbaarheid en deelname kon expliciet de verbinding gemaakt worden tussen de Mizuno-producten en de prestaties van enkele van de beste hockeyspelers ter wereld.

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Wacht, voordat je gaat!
Ontvang je onze nieuwsbrief eigenlijk al?

Ontvang elke maand de laatste ontwikkelingen in je mail én maak kans op gratis tickets voor de Sportmarketing Meet-Up!

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey

Blijf op de hoogte van Yellow Jersey