‘Merken zijn steeds meer digitaal aanwezig, maar je ziet het nog niet terug in sponsoring’

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

In een intieme setting werd dinsdagavond de derde editie van De Sportmarketing Meetup opgenomen. Vanwege de maatregelen rondom het Coronavirus, geen publiek. Desondanks kijken we terug op een geslaagd evenement met meer dan honderd digitale deelnemers.

De presentator van de avond, Niels Rudolphus, is werkzaam als consultant bij Two Circles. Dit datagedreven sportmarketingbureau heeft diverse grote sportorganisaties als klant, waaronder IOC, Premier League, UEFA en in Nederland bijvoorbeeld FC Utrecht en AZ.

Tijdens zijn presentatie dook Niels dieper in op de sponsorship correctie die volgens hem aanstaande is. Merken zijn steeds actiever op het digitale vlak, maar dat is nog niet terug te zien in sport sponsoring. Die kentering is aanstaande en daar ging hij dinsdagavond dieper op in.

Aan de hand van diverse voorbeelden en onderzoeken leidde hij de digitaal aanwezige deelnemers door de avond heen. Afsluitend werden de kijkersvragen beantwoord. Benieuwd naar Niels’ hele verhaal? Bekijk dan hieronder de gehele presentatie, inclusief Q&A terug.

Tim van Peppen

Tim van Peppen

Tim is oprichter van Yellow Jersey en houdt zich dagelijks bezig met creatieve concepten voor diverse opdrachtgevers.