Case van je leven #3 - Lobke Berkhout
In deze aflevering hebben we oud-Olympische sportster Lobke Berkhout te gast. Nog altijd graag op het water te vinden en ze vertelt ons hoe zij de brug van de topsport naar het werkende leven heeft ervaren en aangepakt. Welke aspecten uit de topsport neemt ze mee in haar nieuwe baan bij de Nederlandse Loterij en zou ze liever 1x Olympisch kampioen zijn in plaats van haar 5x wereldkampioen?
Je hoort het in de nieuwe aflevering over de Case van je Leven.
Veel luisterplezier.
Met bijdrages van onder andere
Vergroot je kennis, deel je ervaringen en leer van anderen
De Sportmarketing Podcast
Yellow Jersey presenteert De Sportmarketing Podcast, de eerste Nederlandstalige podcast over sportmarketing. In de podcast bespreken we samen met interessante gasten de laatste trends op het gebied van sportmarketing.
De Case van je Leven
Vergroot je kennis, deel je ervaringen en leer van anderen. Dit staat centraal in de podcast over de Case van je Leven. In deze podcast gaan we het gesprek aan met verschillende mensen uit het sport werkveld. Een nieuwe variant op de Sportmarketing Podcast om meer leerpunten te kunnen delen en handvatten te bieden.
Host Sophie Hansen
De presentator van de Case van je Leven is Sophie Hansen. Naast haar rol als accountmanager bij Yellow Jersey, ook een echte verbinder. Om te kunnen groeien is kennisdeling cruciaal en dat wil ze graag met jullie delen.
Misschien vind je deze afleveringen ook interessant?
Mark Versteegen
KPN
Als windsurfer haalde Mark Versteegen het Olympische surfteam, waarnaast hij ook verantwoordelijk was voor de sponsorwerving van zichzelf en zijn teamgenoten. Dit bleek hem al gauw goed af te gaan, waarna hij nu hoofd Sponsoring is bij KPN.
Sander Fixe
Craft sportswear
In de 1e aflevering van Case van je Leven spraken wij Sander Fixe, marketing manager bij Craft sportswear over hoe Craft sportswear aan de weg is aan het timmeren en wat zijn Case van zijn leven is.
NIELS Schut
Sportunity
‘Je ziet dat mensen nog wel gebonden willen sporten, maar in een andere bindingsvorm. Ook zij willen zich echt wel binden als ze toegevoegde waarde ervaren.’
Daniel Heijne
HEMA
‘Je moet activeren op de hartslag van de sport en de context daar omheen. Daarmee doe je nog meer een beroep op jouw creativiteit en flexibiliteit.’