Hoe haal je waarde uit sportcontent?
Wat kunnen we leren van de succesformule Voetbal International? En wat is de waarde van het verzamelen dan relevante data?
Vanwege het digitale tijdperk moeten sportorganisaties zich op alle platforms laten horen waar hun supporters zitten, en leggen kranten en tijdschriften zich ook toe op een digitaal product. Op welke manier kun je als sportorganisatie nu waarde halen uit deze content? Je hoort het van Stef de Bont (Voetbal International) en Bas Schnater (Mediahuis Nederland).
Met bijdrages van onder andere
JOUW MAANDELIJKSE SPORTMARKETING INSPIRATIE
De Sportmarketing Podcast
Yellow Jersey presenteert De Sportmarketing Podcast, de eerste Nederlandstalige podcast over sportmarketing. In de podcast bespreken we samen met interessante gasten de laatste trends op het gebied van sportmarketing.
Onderwerpen
Tijdens De Sportmarketing Podcast halen we diverse verhalen aan binnen het sportmarketinglandschap. Met elke aflevering een relevante expert. Blijf op de hoogte over innovatie, sponsoring, ticketing, content marketing en meer.
Host Jurian de Vos
De presentator van De Sportmarketing Podcast is Jurian de Vos. Hij is als co-founder van Yellow Jersey dagelijks actief in de sportmarketingwereld. Met zijn journalistieke achtergrond, weet hij elke podcast van extra waarde te voorzien.
Misschien vind je deze afleveringen ook interessant?
Martin van Berkel
Nevobo
‘Hoe kunnen wij heel concreet inzichten en tips geven aan verenigingen waar ze echt iets aan hebben? Dat proberen wij als bond – juist in deze periode – wel te doen.’
Edwin FROMA
FC Groningen
‘In de 24 uur nadat we bekend maakten dat Arjen Robben bij ons tekende, leek het wel alsof de wereld in zijn geheel om zijn as draaide.’
Ron van der Jagt
Le Champion
‘Wij proberen goed in contact blijven met onze leden en deelnemers door bijvoorbeeld heel veel inspirerende content te creëren, speciaal voor hardlopers, speciaal voor onze leden.’