Commerciële kansen ongebonden sporter
Geen vaste trainingstijden, sporten wanneer het jou uitkomt. Ongebonden sporten is een actuele trend.
Niels Schut is met zijn bedrijf Sportunity continu bezig met de ongebonden sporter. De naam verraadt dat zij niet gebonden willen sporten, maar dat betekent niet dat zij niet verbonden willen zijn met de sport die zij beoefenen. Welke commerciële kansen biedt het fenomeen ‘De Ongebonden Sporter’?
Met bijdrages van onder andere
JOUW MAANDELIJKSE SPORTMARKETING INSPIRATIE
De Sportmarketing Podcast
Yellow Jersey presenteert De Sportmarketing Podcast, de eerste Nederlandstalige podcast over sportmarketing. In de podcast bespreken we samen met interessante gasten de laatste trends op het gebied van sportmarketing.
Onderwerpen
Tijdens De Sportmarketing Podcast halen we diverse verhalen aan binnen het sportmarketinglandschap. Met elke aflevering een relevante expert. Blijf op de hoogte over innovatie, sponsoring, ticketing, content marketing en meer.
Host Jurian de Vos
De presentator van De Sportmarketing Podcast is Jurian de Vos. Hij is als co-founder van Yellow Jersey dagelijks actief in de sportmarketingwereld. Met zijn journalistieke achtergrond, weet hij elke podcast van extra waarde te voorzien.
Misschien vind je deze afleveringen ook interessant?
Pieter de Leijer
KNLTB
‘Ons plan is om in 2023 100.000 geregistreerde padelspelers op de kaart te hebben. Daar hebben we ongeveer duizend banen voor nodig.’
Kevin Loos
2Basics
‘Gamen op TV, wat is dit? We hadden direct enorm veel aandacht. Je moet wel blijven vernieuwen, de Eredivisie verandert bijvoorbeeld elk jaar het format. Heel goed.’
Cor Jansen
Utrecht Marketing
‘Als wij een sportevenement doen, dan is dat geen doel op zich, maar het is een middel om het verhaal te vertellen van je stad die je bent. Een voorbeeld is de Vuelta in 2020.’