#27 De Olympische campagne van Nederlandse Loterij - Met Judith Keizer
De Olympische Winterspelen van Beijing waren op sportief vlak een groot succes. Maar ook voor marketeers waren de Olympische Spelen weer om te smullen. We hebben veel gave campagnes voorbij zien komen, zo ook de campagne van Nederlandse Loterij. We blikken samen met Judith Keizer, Sponsoring & Activatie Manager, terug op de hele campagne periode tot nu toe. Wat waren de mooiste momenten? Welke campagnes werden het beste ontvangen? En wat zijn de mooiste learnings voor de toekomst? Veel luisterplezier!
Met bijdrages van onder andere
JOUW MAANDELIJKSE SPORTMARKETING INSPIRATIE
De Sportmarketing Podcast
Yellow Jersey presenteert De Sportmarketing Podcast, de eerste Nederlandstalige podcast over sportmarketing. In de podcast bespreken we samen met interessante gasten de laatste trends op het gebied van sportmarketing.
Onderwerpen
Tijdens De Sportmarketing Podcast halen we diverse verhalen aan binnen het sportmarketinglandschap. Met elke aflevering een relevante expert. Blijf op de hoogte over innovatie, sponsoring, ticketing, content marketing en meer.
Host Jurian de Vos
De presentator van De Sportmarketing Podcast is Jurian de Vos. Hij is als co-founder van Yellow Jersey dagelijks actief in de sportmarketingwereld. Met zijn journalistieke achtergrond, weet hij elke podcast van extra waarde te voorzien.
Misschien vind je deze afleveringen ook interessant?
Tom van Kuyk
RAbobank
In de 23e Sportmarketing Podcast spraken wij met Tom van Kuyk, manager brand experience & partnerships bij Rabobank. We hadden het over Rabo Clubsupport, de Hockey Foundation en we bespraken de langetermijnstrategie met een duidelijke maatschappelijke focus.
niels rudolphus
two circles
‘We gaan steeds meer vanuit een bedrijfsstructuur denken. Als jij sponsoren zoekt, dan zul je je moeten aanpassen aan de vraag die steeds meer bedrijven hebben.’
NIELS Schut
Sportunity
‘Je ziet dat mensen nog wel gebonden willen sporten, maar in een andere bindingsvorm. Ook zij willen zich echt wel binden als ze toegevoegde waarde ervaren.’
Daniel Heijne
HEMA
‘Je moet activeren op de hartslag van de sport en de context daar omheen. Daarmee doe je nog meer een beroep op jouw creativiteit en flexibiliteit.’