Events tijdens Corona: King of the Court
King of the Court, het was eigenlijk het eerste sportevenement met publiek in het Coronatijdperk. Is dit het voorbeeld voor het evenement van de toekomst?
Wilco Nijland organiseert al enkele jaren de King of the Court. Een eigen concept, een variant op het ‘normale’ beachvolleybal, waarbij elk punt van belang is. Hoe ontwikkelde hij zo’n concept? En wat kunnen we leren van de laatste editie, die volledig Coronaproof werd georganiseerd?
Met bijdrages van onder andere
JOUW MAANDELIJKSE SPORTMARKETING INSPIRATIE
De Sportmarketing Podcast
Yellow Jersey presenteert De Sportmarketing Podcast, de eerste Nederlandstalige podcast over sportmarketing. In de podcast bespreken we samen met interessante gasten de laatste trends op het gebied van sportmarketing.
Onderwerpen
Tijdens De Sportmarketing Podcast halen we diverse verhalen aan binnen het sportmarketinglandschap. Met elke aflevering een relevante expert. Blijf op de hoogte over innovatie, sponsoring, ticketing, content marketing en meer.
Host Jurian de Vos
De presentator van De Sportmarketing Podcast is Jurian de Vos. Hij is als co-founder van Yellow Jersey dagelijks actief in de sportmarketingwereld. Met zijn journalistieke achtergrond, weet hij elke podcast van extra waarde te voorzien.
Misschien vind je deze afleveringen ook interessant?
NIELS Rudolphus
Two Circles
‘We gaan steeds meer vanuit een bedrijfsstructuur denken. Als jij sponsoren zoekt, dan zul je je moeten aanpassen aan de vraag die steeds meer bedrijven hebben.’
Jerryl Smeenk
FC Utrecht
‘We zijn een emotiemerk en daarom pakken we de data heel transparant op. We moeten voorzichtig omgaan met de band met onze fans. Daarom vertellen we altijd wat we met de data gaan doen.’
Cor Jansen
Utrecht Marketing
‘Als wij een sportevenement doen, dan is dat geen doel op zich, maar het is een middel om het verhaal te vertellen van je stad die je bent. Een voorbeeld is de Vuelta in 2020.’