Sportevenementen in de nieuwe samenleving
Drie gasten uit het sportevenementenlandschap. Alledrie kunnen ze nu niet doen waar ze het meeste plezier uit halen: bijdragen aan sportieve evenementen.
Ron van der Jagt is Algemeen Directeur van Stichting Le Champion en organiseert jaarlijks meerdere grote evenementen, waaronder de Amsterdam Marathon. Denis Doeland doet onderzoek naar evenementen tijdens en na afloop van de Coronapandemie. En Arno Kempenaar voorziet sportevenementen met MYLAPS van realtime sport tijden. Hoe kijken zijn naar de toekomst van de sportevenementen?
Met bijdrages van onder andere
JOUW MAANDELIJKSE SPORTMARKETING INSPIRATIE
De Sportmarketing Podcast
Yellow Jersey presenteert De Sportmarketing Podcast, de eerste Nederlandstalige podcast over sportmarketing. In de podcast bespreken we samen met interessante gasten de laatste trends op het gebied van sportmarketing.
Onderwerpen
Tijdens De Sportmarketing Podcast halen we diverse verhalen aan binnen het sportmarketinglandschap. Met elke aflevering een relevante expert. Blijf op de hoogte over innovatie, sponsoring, ticketing, content marketing en meer.
Host Jurian de Vos
De presentator van De Sportmarketing Podcast is Jurian de Vos. Hij is als co-founder van Yellow Jersey dagelijks actief in de sportmarketingwereld. Met zijn journalistieke achtergrond, weet hij elke podcast van extra waarde te voorzien.
Misschien vind je deze afleveringen ook interessant?
Jerryl Smeenk
FC Utrecht
‘We zijn een emotiemerk en daarom pakken we de data heel transparant op. We moeten voorzichtig omgaan met de band met onze fans. Daarom vertellen we altijd wat we met de data gaan doen.’
Wilco Nijland
Sportworx
‘Ik ben heel benieuwd of het ontwikkelen nieuwe varianten van een bestaande sport echt gaat doorzetten. Ik denk dat dat heel toonaangevend zou kunnen zijn, komende jaren.’
Cor Jansen
Utrecht Marketing
‘Als wij een sportevenement doen, dan is dat geen doel op zich, maar het is een middel om het verhaal te vertellen van je stad die je bent. Een voorbeeld is de Vuelta in 2020.’