Hoe haal je het meeste uit sponsoring
Er zijn weinig Nederlanders die Calve Pindakaas niet kennen en dat komt mede door hun actieve (sport)sponsoring. Wat kunnen we van ze leren?
En wat zeggen de data over sportsponsorschappen? Niels Rudolphus van Two Circles kan dat feilloos toelichten. Daarnaast deelt Julia Verheul (Calve) haar inzichten over commercials met bekende sporters in de hoofdrol.
Met bijdrages van onder andere
JOUW MAANDELIJKSE SPORTMARKETING INSPIRATIE
De Sportmarketing Podcast
Yellow Jersey presenteert De Sportmarketing Podcast, de eerste Nederlandstalige podcast over sportmarketing. In de podcast bespreken we samen met interessante gasten de laatste trends op het gebied van sportmarketing.
Onderwerpen
Tijdens De Sportmarketing Podcast halen we diverse verhalen aan binnen het sportmarketinglandschap. Met elke aflevering een relevante expert. Blijf op de hoogte over innovatie, sponsoring, ticketing, content marketing en meer.
Host Jurian de Vos
De presentator van De Sportmarketing Podcast is Jurian de Vos. Hij is als co-founder van Yellow Jersey dagelijks actief in de sportmarketingwereld. Met zijn journalistieke achtergrond, weet hij elke podcast van extra waarde te voorzien.
Misschien vind je deze afleveringen ook interessant?
NIELS Schut
Sportunity
‘Je ziet dat mensen nog wel gebonden willen sporten, maar in een andere bindingsvorm. Ook zij willen zich echt wel binden als ze toegevoegde waarde ervaren.’
Edwin FROMA
FC Groningen
‘In de 24 uur nadat we bekend maakten dat Arjen Robben bij ons tekende, leek het wel alsof de wereld in zijn geheel om zijn as draaide.’
Cor Jansen
Utrecht Marketing
‘Als wij een sportevenement doen, dan is dat geen doel op zich, maar het is een middel om het verhaal te vertellen van je stad die je bent. Een voorbeeld is de Vuelta in 2020.’