19. 03. 2018

Tweede Meetup over Growth Hacking in Sports op 24 april

 

Na onze succesvolle eerste Meetup over Growth Hacking in Sports, hebben we besloten om op 24 april 2018 een nieuwe avond te organiseren. Deze interactieve avond staat in het teken van de opstartfase rondom Growth Hacking in Sports. In twee sessies van een uur maken we een start met het ontwikkelen van een goede waardepropositie en staan we stil bij het Experiment Design.

 

Op onze eerste avond introduceerde Pascal van Steen de aanwezige deelnemers in Growth Hacking en gaf hij enkele interessante inzichten over hoe Growth Hacking in de sport van waarde kan zijn. De avond werd afgesloten door Tim Zuidgeest, die als Neuromarketeer door middel van testing al menig bedrijf heeft geholpen om met behulp van wetenschappelijk onderzoek groei te realiseren.

 

Wat kun je verwachten?

 

Ook op dinsdag 24 april zullen we de sportmarketingwereld weer gaan verrijken. Alle deelnemers gaan zelf aan de slag met het ontwikkelen van een waardepropositie en het opstellen van sterke experimenten. Uiteraard zal er ook op 24 april ruimte zijn voor een nabeschouwende derde helft, waarin je met gelijkgestemden over Growth Hacking, marketing, sport en andere zaken kunt napraten.

 

We hebben ruimte voor 20 deelnemers, deelname is gratis. Door het beperkte aantal plekken, moeten we vooraf selecteren wie we uitnodigen. Meld je aan via onderstaand formulier:

powered by Typeform