Skills

Marketingstrategie
Resultaatgerichtheid
Creativiteit
Hardlopen
Vuistballen
Poolbiljarten

Jurian de Vos

Founder

Jurian is net als Tim een van de oprichters van Yellow Jersey. Hij helpt sportorganisaties en sponsoren meer te halen uit partnerships. Is creatief sterk en werkt altijd resultaatgericht. Het liefst maakt hij sponsoractivaties zo meetbaar mogelijk. Daarnaast krijgt hij energie van het bedenken en uitwerken van nieuwe ideeën. Verder is Jurian verantwoordelijk voor klantrelaties en new business. Hij heeft gevoel voor het ontwikkelen van nieuwe strategieën en businessconcepten voor zowel Yellow Jersey als haar klanten.

Sportprestatie waar Jurian het meest trots op is:
Jurian maakte in 2018 zijn debuut op het EK Vuistbal, waar het Nederlands team dat jaar voor het eerst aan deelnam. Na een tiende plek vlak achter België is in 2019 een notering boven België het doel op het WK in Zwitserland. Helaas moet Jurian dit toernooi aan zich voorbij laten gaan na het oplopen van een polsfractuur. Het EK 2020 is het nieuwe doel!

Mooiste sportmarketingcase in de ogen van Jurian:
Een van de spormarketingcases die het meeste indruk op mij persoonlijk heeft gemaakt is de ‘Rule Yourself’ campagne van Under Armour in samenwerking met Michael Phelps. Deze campagne werd geladen richting de Olympische Spelen van 2016 in Rio. Op dat moment was ik mijzelf aan het ontdekken als sportmarketeer en ondernemer. De pay-off van deze Under Armour campagne raakte de essentie van mijn dagelijkse uitdaging en motiveert mij nog steeds om elke dag hard te werken aan mijn droom: Yellow Jersey als concurrerend sportmarketingbureau in de markt zetten. 

‘It’s what you do in the dark’ 

‘That puts you in the light’

‘RULE YOURSELF’

 

Laatste posts van Jurian de Vos