De Sportmarketing Meetup #3
Talk: Datagedreven sponsorships: Niels Rudolphus (Two Circles)
Steeds vaker wordt sportcontent door de fans via digitale kanalen geconsumeerd. Echter loopt de sportindustrie nog steeds achter om deze ontwikkeling in waarde uit te drukken in sponsordeals. Er is een verandering op komst en in de komende jaren zullen sportorganisaties steeds beter in staat zijn om ook hun digitale waarde te realiseren. Two Circles verwacht dat de sponsorindustrie aan de vooravond staat van – wat zij noemen – een ‘Sponsorship Correctie’. Niels Rudolphus (Two Circles) zal in zijn presentatie dieper ingaan op het fenomeen ‘Sponsorship Correctie’. Aan de hand van een case study legt hij uit hoe zij in de praktijk sponsorships meetbaarder maken, de betrokkenheid hieromheen verhogen en zodoende de ROI verbeteren via digitale sponsorship proposities.
Q&A
Na afloop van de presentatie van Niels Rudolphus zal Jurian de Vos (Yellow Jersey) Niels nog enkele vragen stellen tijdens de Q&A. Uiteraard worden hier ook de kijkersvragen in behandeld.
Hosts


Programma
- 19.00 – 19.45 uur: Talk Niels Rudolphus
- 19:45 – 20:15 uur: Q&A